Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Плануємо робочий час…
Важная информация
Раздел: Статьи

У даній статті мова піде про те, як «скоротити» свій робочий час до мінімуму – щоб з’явилося кілька годин для себе, друзів та рідних.
1. Порада, що давалася нам не один десяток разів, - чітко визначити цілі і способи їх досягнення - виявляється, працює на всі сто. Складіть список всього, що ви робите впродовж дня, в тому числі найбанальніші справи, проаналізуйте його і безжально позбавтеся від тих справ, які заважають досягненню ваших цілей.
2. У більшості компаній прийнято дотримуватися чіткого робочого графіку: з 9.00 до 18.00 з перервою на обід. Це, з одного боку, дисциплінує співробітників, а з іншої - істотно знижує ефективність роботи.
Річ у тому, що у кожного з нас всередині є власний, біологічний годинник, який не завжди співпадає з годинником механічним. Тому для різних людей існують різні графіки. Звідси порада: з'ясуйте, в який час доби ваша працездатність зростає, і намагайтеся працювати тільки в ці години.
Звичайно, така порада підійде швидше тим, чиє керівництво спокійно ставиться до вільного графіку співробітників. Якщо у вашій компанії прийняті строгі години роботи, постарайтеся все ж скористатися перевагою власного біологічного годинника і виконувати найскладніші завдання в період найвищої продуктивності. Самі не помітите, як час, проведений на роботі, істотно скоротиться.
3. Дедлайн - це стрес, нерви і суцільний негатив. Тому ще одна порада - створювати дедлайни самому собі - виглядає дещо нелогічним. Проте якщо розібратися, то виявиться, що власноручно сфабриковані міні-дедлайни допоможуть здійснити задумане в найкоротші терміни. Для збільшення продуктивності праці і скорочення робочого часу слід визначити термін виконання якого-небудь завдання, а потім скоротити цей термін як мінімум вдвічі. Чим менше часу залишиться для виконання завдання, тим більше сконцентрованою на роботі буде ваша увага.
4. Вміння приймати швидкі рішення і ставити правильні питання також допоможе істотно скоротити тимчасові втрати. Приміром, питання "Що би ви хотіли з`їсти на обід"? здатне «загнати» будь-яку людину в тяжкі півгодинні роздуми, а питання "Гамбургер чи  суші"? дає на вибір всього дві опції, і рішення приходить в декілька разів швидше. Той же принцип треба використовувати і в спілкуванні з колегами: замість загальних питань по роботі задавати конкретні, такі, що відносяться до виконуваних завдань.
5. Майже непомітні справи - ті, які ми і справами насправді не вважаємо, - віднімають у нас найбільшу кількість цінного робочого часу. Вигадуючи відповіді на електронні листи, ми особисто подовжуємо собі робочий день мало не до безкінечності: перевірка папки «Вхідні листи» знижує концентрацію уваги, і знову зосередитися на тимчасово відкладених у бік важливих справах стає важче. Вихід один : визначте для себе точний час перевірки пошти і встановити кількість хвилин, витрачених на написання відповідей. Бажано витрачати на це не більше тридцяти хвилин двічі на день.
6. Збори, планерка, «летючка», нарада - як не назви процес загальних зборів усіх співробітників компанії в переговорній, він все одно не стане подією, що економить дорогоцінний робочий час. Відомості, що не відносяться до безпосередніх обов'язків, швидко забуваються, а «розгін», який начальство влаштує комусь з сусіднього відділу, не підніме настрою. Тому намагайтеся уникати нарад, якщо є така можливість.
Якщо ж летючки не уникнути, постарайтеся накидати чіткий план власного виступу, виписати необхідні відомості в блокнот, підготувати роздруківки і говорити по суті. Як тільки обговорювані на зборах питання перестануть торкатися безпосередньо вашого поля діяльності, вибачтеся, аргументуйте, що дуже  зайняті і вирушайте на своє робоче місце. Наради частенько стають прекрасною ілюстрацією до приказки про переливання із пустого в порожнє, так для чого витрачати дорогоцінний час на таке сумнівне задоволення?
7. Головна порада - навчіться розподіляти вантаж відповідаль-ності і доручати частину роботи іншим. Не звалюйте все на себе. Вміння правильно розділити робочі обов'язки - якість хорошого лідера, яка до того ж допоможе істотно скоротити час, проведений в стінах офісу. Передоручити підлеглим обов'язки(перевірка електронної пошти, робота з паперами, складання звітів і так далі) - найефективніший спосіб скоротити час, що проводиться на роботі, і насолодитися  вечорами в колі друзів та близьких.



RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email