Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Корисні поради для тих, хто прагне справити гарне враження на співбесіді
Важная информация
Раздел: Статьи

Пошук роботи завжди був дуже відповідальною і непростою справою в плані проходження співбесід. Зараз, під час кризи, коли багато хто страждає від скорочень, здатність “зачарувати» інтерв’юера важлива навіть у декілька разів більше. І якщо вас запросили на співбесіду, це означає, що ви вже чимось притягнули увагу роботодавців.

Тепер уся справа за вашою харизмою і вмінням поводитися, адже від особистої зустрічі з фахівцем по найму персоналу залежить ваше майбутнє у прямому розумінні слова. Все у ваших руках, головне -  нічого не зіпсувати. Впевнені у собі? Тоді ознайомтеся з рядом помилок, які в жодному разі не можна допускати під час співбесіди, якщо хочете бути прийнятими в команду компанії, в якій проходите інтерв’ю.
- Не скаржтеся на складну дорогу до офісу або недостатню кількість паркувальних місць. Стриманість і ввічливість в цьому випадку - ваші козирі, а враження(навіть  найнегативніші) залиште при собі. Раз вже ви прийшли на співбесіду, значить, вам потрібна ця робота. Так що доведеться потерпіти і не дуже зручний маршрут, і нестачу місця на стоянці.

-  Ніколи і за жодних обставин(навіть якщо дуже симпатизуєте тому, хто проводить співбесіду) не критикуйте своїх попередніх роботодавців, і фірму, на яку працювали. А якщо ви несхвально висловлюєтеся про колишнє місце роботи і співробітників, де гарантія, що під час наступного пошуку ви не почнете обливати брудом цю фірму(у якій проходите конкурс зараз). Кому потрібні такі працівники?
- На найпершому етапі співбесіди утримайтеся від випитування деталей щодо умов роботи, таких як стан офісу, наявність буфета, існування медичної страховки і компенсації витрат на навчання. Це обговорюватиметься в одному з подальших турів інтерв’ю, а поки що краще сфокусувати увагу на посаді і самій організації.

- Роботодавцям потрібні люди, які з радістю і ентузіазмом робитимуть свою роботу. Скиглії нікого не цікавлять. Так що не радимо благально дивитися на інтерв’юера і усім видом показувати, що вам дуже потрібна ця робота. Звичайно, відсутність зайнятості не приносить багато радості, але зображувати відчай немає необхідності. Впевненість у собі і позитив - ось «правильний» настрій.
- Якщо вам поставлено питання, обдумайте його і сформулюйте в думці адекватну відповідь замість того, щоб відповідати, не подумавши. Якщо інтерв’юер починає питання словами “Розкажіть мені, як би ви”., - він чекає від вас реакції на нестандартну ситуацію, цікавий варіант виходу зі становища. В даному випадку тайм-аут і кілька хвилин на роздуми зіграють тільки на вашу користь. За цей час ви зможете сконцентруватися і продумати, що такого розумного і креативного відповісти. А молоти нісенітницю і говорити перш, ніж думати, краще, під час «базікання ні про що” в компанії  друзів.

- Спілкуючись з роботодавцем або фахівцем з підбору персоналу, концентруйтеся лише на розмові. Відключіться на час розмови від усіх сторонніх думок, інакше ви ризикуєте  потрапити «на гачок». Зазвичай інтерв’юери - відмінні психологи, і вони тут же відчують, що ви думками десь далеко. Це створить враження, що посада, компанія, та і сам співробітник відділу кадрів вам мало цікаві. А для чого фірмі незацікавлені співробітники?

- Частенько той, хто проводить співбесіду, намагається змусити претендента відчути себе досить розкуто. Але контролюйте себе і те, що ви говорите. Не забувайте, що це інтерв’ю, і вас перевіряють з допомогою усіляких методів, щоб піймати і змусити проявити свої слабкості. Як би легко і приємно вам не було, не забувайте, де ви, і з ким спілкуєтеся.

- Навіть якщо запрошення на цю співбесіду - перше за декілька місяців, не розповідайте про це роботодавцю. Дайте зрозуміти, що знаєте собі ціну, і що у вас є й інші пропозиції, але вам цікава саме ця посада і ця компанія.
Здається, що ці поради описують очевидні правила поведінки, і так відомі усім більш- менш вихованим людям. Але практика показує, що деякі люди не в курсі навіть таких елементарних моментів, і своїми діями або словами доводять інтерв’юерів до шокового стану. Так що читайте і мотайте на вус. Бажаємо успіхів в пошуку роботи!



RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email