Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
8 порад для успішної адаптації працівника
Важная информация
Раздел: Статьи
Більшість звільнень в період випробного терміну відбуваються в перший місяць роботи нового співробітника. Найбільший відсоток тих, що звільняються - люди, що не зуміли адаптуватися до мікроклімату нового працедавця, незалежно від міри їх професійної відповідності нової посади.
Можливо, не усі керівники замислюються про втрати на персоналі, що не пройшов випробний термін. Але вони досить серйозні і включають:
- витрати на пошук співробітника на заміну
- час і ресурси, витрачені на навчання новачка, що не пройшов випробний термін
- інформацію, загублену в процесі передачі справ новачкові
- втрати від роздратування клієнтів через спілкування з різними людьми, що обіймають одну посаду.
При звільненні кандидата підприємство несе втрати у будь-якому випадку, і не важливо, хто був ініціатором. Якщо це сама компанія, тоді причини треба шукати в процесі підбору персоналу. Якщо ж ініціатор - співробітник, то з великою вірогідністю причина відходу криється в його неправильній адаптації.
Є декілька нескладних правил, дотримуючись яких можна досягти:
- скорочення витрат на персонал
- поліпшення репутації компанії як працедавця
- більшого відсотка лояльних співробітників в штаті.
Сенс адаптації - допомогти новому співробітникові плавно увійти до колективу і розкрити свій професійний потенціал. Більшою мірою адаптація носить соціально-психологічний характер, ніж професійний.
- Продумайте(детально) перший робочий день і(схемний) перший робочий тиждень співробітника. Це дозволить новачкові відчути доброзичливу увагу з боку працедавця. Він відповість взаємністю.
- Організовуйте і оформіть робоче місце співробітника до його приходу. Це позбавить від незручності і новачка, і його куратора. Для нового співробітника це також понизить стрес від першого робочого дня.
- Призначте новачкові лояльного і позитивного куратора-професіонала як мінімум на перший місяць роботи. Нехай куратор допоможе йому звикнути до нових методів роботи і ефективно використати вже наявні професійні якості і навички. Наставник повинен сам хотіти допомагати новачкові, інакше система кураторства буде фікцією і може тільки ускладнити адаптацію.
- Познайомте новоприбулого з усіма співробітниками/відділами, з якими йому доведеться спілкуватися за службовим обов'язком. Нехай кожен відділ/співробітник підготує коротку презентацію своїх завдань. Позитивне знайомство допоможе новачкові без ніяковості звертатися до колег з питаннями і пропозиціями.
- Заплануйте обов'язкові щоденні п'ятнадцятихвилинні зустрічі новачка з керівником впродовж першого робочого тижня. Так можна буде прискорити професійну адаптацію і добитися правильного розуміння завдань, які ставить керівник.
- У кінці першого робочого тижня організовуйте міні-свято для неформального вітання новачка в колективі.
- Будьте уважні до зворотного зв'язку від вашого нового співробітника - це допоможе вам відстежити його сумніви і невдоволення, коли ще можна буде змінити ситуацію.
- Відкрито ділитеся інформацією! Уся інформація, яка не є строгою комерційною таємницею, має бути легко доступна новому співробітникові. Усі працівники вашої компанії, що контактують з ним, мають бути інформаційно відкриті. Недотримання цього правила може привести до того, що новачок почуватиме себе як цивільну особу серед колективу "агентів 007". 
Правильно адаптований співробітник надовго залишиться в компанії і принесе їй велику користь, ніж співробітник, в чиїй адаптації були допущені помилки. А добре продумана процедура адаптації стане вдалим початком для цілої, добре продуманої, системи роботи з персоналом!


RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email