Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Як бути, коли антипатія до колег отруєю вам життя?
Важная информация

Безумовно, критерії, за якими люди обирають роботу, значно відрізняються залежно від їх віку, професії і рівня освіти. Але все таки більшість з нас орієнтуються на три основні параметри: розмір зарплати, взаємини з керівником і психологічний клімат у колективі.

Фінансові питання зазвичай обговорюють ще на етапі співбесіди. З начальством, як правило, теж вдається познайомитися до ухвалення остаточного рішення. А ось що стосується третього критерію, то оцінити атмосферу в офісі можна лише пропрацювавши деякий проміжок часу.
І якщо згодом виявиться, що на новому місці вам подобається все, окрім колег, не поспішайте поновлювати пошуки, адже в іншій компанії може повторитися та ж ситуація. Краще спробуйте розібратися і налагодити взаємини з оточуючими.

Передусім слід визначити, який саме тип товаришів по службі виводить вас з себе. Занадто гучні скандалісти, які постійно горланять по телефону чи  ті, які уникають будь-якого спілкування? Пліткарі, що шепочуться з ким-небудь в курилці, чи постійно невдоволені песимісти ,які не пропускають жодної можливості поскаржитися? А можливо вас дратують ледарі, які лише імітують бурхливу діяльність, а результати від них нульові? Після того, як з’ясуєте, які саме персонажі вам не подобаються, почніть вибудовувати свою лінію поведінки.

Перше і найпростіше - звести контакти до мінімуму. Якщо це нереально, перед спілкуванням з неприємною вам людиною постарайтеся зарядитися позитивними емоціями - подумайте про щось приємне, проведіть сеанс самонавіяння і постановки дихання. Під час розмови можна малювати, це допомагає відволіктися і погасити роздратування.

Пам’ятайте про те, що злість не можна накопичувати в собі, треба давати їй вихід! Це зовсім не означає, що ви повинні скандалити і відіграватися на своїх близьких. Спробуйте зняти роздратування, використовуючи метод візуалізації. Приміром, представте ненависного вам колегу в якій-небудь безглуздій ситуації. Психологи стверджують, що, уявляючи неприємну нам людину в смішному вигляді, ми знижуємо градус конфлікту і тим самим знімаємо непотрібну агресію!

Зміна точки зору...

Багатьом допомагає зміна точки зору. Вам надокучають заздрісники? Так це ж прекрасно, що у вас є те,  чому можна позаздрити! Замість того, щоб переживати, подумайте, чим вам буде корисна людина, яка зараз викликає лише негативні емоції. Приміром, від пліткаря можна отримати корисну інформацію, а у кар’єриста повчитися тому, як просунутися по службових східцях.

Ще один цікавий метод пропонують психологи: уявіть, що неприємний вам тип - один з ваших родичів і ви в курсі його домашніх неприємностей. Тому ви повинні поводитися з ним дуже дбайливо, бути чуйним, пропускати повз вуха колючі зауваження, намагаючись не зачепити і не скривдити. Не виключено, що поступово ви зміните своє ставлення і, скажімо, у скандалістові зумієте розгледіти звичайну, просто дуже засмучену людину, а в пліткарі побачите особу, що гостро потребує спілкування.
Ну і, звичайно, найдієвіший спосіб - знайти у неприємного вам співробітника хороші риси. Нехай він багато базікає, зате як грає на гітарі! Або ж: нічого, що товариш по службі зануда і скиглій, зате завжди готовий допомогти в роботі...

Якщо дратує клієнт…

А як бути, якщо неприємна вам людина не просто колега, а клієнт - постачальник або покупець, від якого залежить успіх вашої компанії і, отже, ваше матеріальне благополуччя? Насправді при спілкуванні із замовниками співробітники зазвичай терпиміші і, навіть відчуваючи роздратування і подумки бажаючи їм усіляких незгод, примудряються посміхатися і вести ділову бесіду в позитивному ключі.

Можливо, тут позначається той факт, що товаришів по службі ми вважаємо “своїми”, сприймаємо їх майже як членів сім’ї, а до родичів, як правило, пред’являють і більш високі вимоги! Тому те, що легко сходить з рук покупцям, ми не можемо пробачити фахівцям зі свого оточення.

Крім того, не останню роль тут відіграє матеріальний інтерес. А раз так - значить, варто спробувати ставитися до колег як до замовників, тобто побачити тут якусь вигоду! І це не складно! Подумайте, адже чим лояльніше людина поводиться у колективі, чим вищою є її комунікабельність,вміння управляти конфліктами і знаходити точки зіткнення з усіма співробітниками незалежно від їх положення на службових сходах, тим успішнішою буде її кар’єра!



RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email