Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Поради «білим комірцям»: як не втратити інтерес до роботи
Важная информация

Мабуть вам знайомий той стан, коли на роботі нічого не хочеться робити. І справ ніби-то багато, але немає ні сил, ні бажання ними займатися. І час тягнеться так повільно...

Найобразливіше, якщо від ваших зусиль на роботі залежить і ваш заробіток. Особливо це актуально для тих, хто працює за відсотки від угод. Але де взяти відсотки, коли не знаєш, за що братися, не бачиш мети і перспективи? Коли сидиш перед комп’ютером, безцільно переходячи по посиланнях і читаючи нерозумні новини, мозок просто засинає!
Є цьому одне хороше і дієве рішення. Щоб не було нудно і одноманітно, скористайтеся схемою півгодинних робочих завдань.
Ця схема проста, як і усе геніальне. Не треба займатися однією і тією ж справою увесь робочий день безперервно. Ця одноманітність здатна “вбити” бажання виконувати навіть найцікавішу роботу. Навпаки - розділіть усі справи на дрібні завдання, якими ви займатиметеся щопівгодини.
Наведемо приклад такого робочого дня.
9.00 - 9.30 - пришли на роботу, прочитайте новини, перевірте пошту.
9.30 - 10.00 - почніть писати, приміром, статтю або звіт. Першу сторінку.
10.00 - 10.30 - зателефонуйте клієнтові і домовтеся про зустріч. Якщо залишився час - зателефонуйте ще одному чи двом.
10.30 - 11.00 - дайте відповідь на ті листи в пошті, які її потребують .
11.00 - 11.30 - розберіть на своєму столі папери і з’їжте яблуко.
11.30 - 12.00 - зателефонуйте в п’ять компаній з пропозицією послуг ...
... і так далі.

Найважливіше правило ! Не робіть якусь справу більше ніж півгодини. Раз у вас заплановано далі щось інше - переходьте до цього. І виділите потім півгодини на доопрацювання попереднього завдання.

Правило 2. Не ставте відразу одне за одним одноманітні завдання. Наприклад, “зробити звіт по доходах за цей місяць” і далі - “зробити звіт по витратах”. Краще займіть наступний півгодинний період чимось протилежним, наприклад, прочитайте три сторінки книги з вашої спеціальності.
Правило 3. Якщо ви не встигаєте виконати завдання за півгодини, можна ним займатися і трохи довше, але це повинно бути виключенням, а не правилом.

Правило 4. Обов’язково робіть перерви на чай, спілкування в соціальних мережах, прогулянки  на вулицю і назад. Це не займе багато часу, але урізноманітить робочий день. До того ж у вас буде додатковий стимул чекати заповітного часу чаювання з колегою або 5-хвилинної засмаги надворі.  

Правило 5. Навіть якщо у вас немає настрою щось робити - робіть! Тільки так ви впораєтеся з неприємними справами, після яких зможете спокійно зітхнути і похвалити себе. Варто потерпіти усього лише півгодини заради задоволення, що ви це зробили!

Не забувайте, чим більше дрібних справ ви зробите, тим швидше пройде день. Він буде плідним і коротким, а ваш настрій піднесеним, тому що ви встигнете зробити багато справ, і при цьому  -  із задоволенням!

P.S. Ця схема працює для більшості офісних співробітників, але не факт, що вона підійде усім. Адже немає нічого ідеального.  Коригуйте її, виходячи із специфіки вашої діяльності.



RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email