Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Як підтримувати корпоративний дух своїх співробітників?
Важная информация


У гонитві за успіхом і провідними позиціями на ринку компанії часом забувають про тих, хто покликаний цей успіх і ці позиції забезпечувати, тобто про власних співробітників. Бізнес-портал Wall Street проаналізував відгуки про американські корпорації на рекрутинговому сайті Glassdoor.com і склав список найнебажаніших роботодавців США. До нього увійшли 11 компаній, у тому числі такі відомі, як виробник комп'ютерної техніки Hewlett - Packard Co. і стара банківська група Bank of New York Mellon.

На основі цього чорного списку портал виділив найнеприємніші для співробітників риси корпоративної культури, яких варто уникати будь-якій компанії, що бажає притягнути у свої лави найефективніших працівників.
Як правило, для компаній, що попали в «реєстр ганьби», характерні низька задоволеність клієнтів їх діяльністю, відсутність тренінгів і програм розвитку для співробітників, невисокі зарплати і низькі можливості кар'єрного зростання. Часом байдужість співробітників до реноме їх працедавця доходила до справжнього хамства по відношенню до клієнтів з їх боку.

Немає потреби повторювати, що чим вищим є корпоративний тонус працівників, тим більше задоволені і споживачі. Щоб досягти цього, треба забезпечити співробітникам такі п'ять умов.

1. Мета

Наймані працівники повинні усвідомлювати, що їх діяльність має деяку мету, масштаб якої виходить за рамки повсякденної роботи. Якщо вони просто відсиджують на робочому місці встановлений час, їх роботодавець упускає велетенські можливості для розвитку. Необхідно сформувати набір ключових цінностей, які співробітники могли б розділити і транслювати споживачам.

2. Оплата

Необхідно платити своїм людям конкурентні зарплати. Звичайно, не завжди варто бути найщедрішим на ринку праці, але компенсації нижче середньоринкових і неадекватні рівню компанії бонуси говорять співробітникам, що для свого роботодавця вони не вартують не більше, ніж витратний матеріал.

3. Можливості розвитку

Навряд чи серед сучасних професіоналів можна знайти людину, яка не хотіла б підвищувати свою кваліфікацію і вартість на ринку праці. Треба забезпечити працівникам можливість навчання на внутрішньокорпоративних тренінгах або сторонніх освітніх курсах.

4. Кар’єрне зростання

Титули і звання - це недорого. І в багатьох випадках нова посада, новий рівень відповідальності, нові обов'язки стають набагато ефективнішим стимулом, ніж підвищення зарплати. Просування по кар'єрних східцях підтримує співробітників в тонусі і підвищує їх задоволеність від роботи.

5. Дозвілля

Нехай співробітники добре проводять час. Ті, хто знаходять можливість перекинути місточок від робочої рутини до відпочинку і розваг, особливо разом з сім'єю, знаходять простий і недорогий спосіб зміцнити корпоративний дух та укріпити зв'язки всередині команди.



RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email