Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Підвищуємо ефективність управління персоналом(2)
Важная информация

Існує декілька способів завоювання довіри і поваги членів групи. Одназ переваг такого ставлення з бокуколективу полягає в мотивації. Група, що поважає свого керівника, завжди має додатковий стимул працювати з максимальною віддачею. Розглянемо деякі тактичні прийоми.

 

1. Завжди виконуйте те, про що говорите. Мабуть,ви багато разів чули про це, але повторити не завадить. Ніщо не дозволить вам так швидко завоювати довіру і повагу, як виконання своїх обіцянок. Якщо ви забудькувата людина, записуйте свої обіцянки. Зробіть замітку в календарі або щоденнику, спеціально виділітьчас на виконання обіцяного. Це тісно пов'язано з доведенням будь-якої справи до кінця. Якщо до вас звертаються з якого-небудь питання і ви погоджуєтеся зайнятися цим питанням - так і зробіть.

 

2. Подавайтеприклад. Члени групи свідомо або несвідомо імітують вашу поведінку. Дійте так, як ви хотіли б, щоб діяли члени групи.

 

3. Взаємодія і ще раз взаємодія. Добре налагоджені комунікації є засадничою навичкою управління робочою групою і проектами в цілому. Опанувавши якісні навички взаємодії, ви зможете досягтиуспіху в здійсненні проектів практично у будь-якій галузі.

 

Забезпечте постійну і регулярну взаємодію з усіма членами групи, особливо з технічними експертами. Вимагайтеу них періодично надавати вам уточнену інформацію з профілюючих питань і контролюйте виконання завдань. Ефективна комунікація і взаємодія з членами проектної групи гарантують успіх проекту.

 

Оскільки основу основ роботи менеджера проекту становлятьпрофесійні міжособові комунікації, що займають до 90 відсотків його часу, одієюз найголовніших навичокменеджера єсаме професійна комунікація.

 

4. Політика відкритих дверей. Цей пункт має безпосереднє відношення до комунікації. Якщо члени групи вважають вас замкнутими і недоступними, вони не ділитимуться проблемами або питаннями, що виникають в процесі виконанняпроекту. Заохочуйте співробітників спілкуватися з вами, будьте доступними.

 

5. Будьте чесними. Чесне ставлення викликає довіру . Переконавшись з тому, що ви чесна і порядна людина, ваші підлегліпочнуть поважати вас як керівника. Не прикрашайте негативну інформацію. Викладіть групі усі факти, повідомте про можливі альтернативи і запитаєте їх поради, якщо вонапотрібна. У будь-якому випадку зберігайте конфіденційність. Якщо співробітники зрозуміють, що усі їх повідомлення із швидкістю світла поширюються по організації, ви будете останніми дізнаватися про проблеми і новини групи.

 

6. Не запізнюйтеся. Починайте наради точно в призначений термін. Якщо ви маєте бути присутніми на зборах, призначених іншими людьми, приходьте вчасно. Це –прояв поваги до інших співробітників. Деякі менеджери вважають, що запізнення надає їм значимості, оскільки усі інші вимушені чекати. Навпаки, в такій ситуації співробітники відчувають відсутність поваги до них. Постійно чекаючи, поки усі члени групи зберуться на планерку або нараду, ви заохочуєте неконструктивну поведінку.

 

Співробітники, що прийшли вчасно, покарані очікуванням тих, що запізнилися, оскільки нарада не починається, поки не зберуться усі. Віддячте дисциплінованим співробітникам, почавши нараду вчасно.

 

7. Чітко визначте цілі проекту і ролі співробітників в групі. Члени групи, що мають ясне уявлення про цілі проекту, виявляють зацікавленість в його реалізації, а зацікавлені співробітники продуктивніші. Вимагайте, щоб кожен член групи знав і розумів свої функції і відповідальність. Розкажіть їм про методи оцінки продуктивності праці і частіше інформуйте їх про це.

 

8. Притягайте членів групи до відповідальності. Іноді доводиться вживати досить жорсткихзаходівпо дисциплінарній дії, але це не суперечить усьому вищесказаному.Будьте чесними і вимогливими, а якщо член групи не виконує цих вимог, він повинен нести за це відповідальність. Документуйте будь-яку небажану поведінку співробітника, не доводьте справу до крайнощів. Фіксуйте проблеми поміріїх виникнення і звертайтеся у відділ кадрів за консультацією.



RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email