Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Основи бізнес-етикету
Важная информация

Етика бізнесу (або так звана ділова етика) є нормою поведінки, певним внутрішнім моральним стержнем, який обов'язково має бути присутнім у підприємця будь-якого рівня, починаючи від менеджера нижчої ланки, і закінчуючи головою корпорації.

Специфіка такої діяльності, як управління, змушує керівника пам'ятати про межі своїх можливостей і піклуватися про наслідки своїх дій.

Природно, етика бізнесу не існує сама по собі - вона нерозривно пов'язана з людиною, яка є носієм тих або інших етичних норм.
Отже, якими етичними нормами не можна нехтувати сучасному менеджерові для того, щоб не лише бути успішним у своїй галузі, але й не втрачати при цьому людське обличчя?

По-перше, етичний менеджер точно знає, що його праця потрібна не лише йому, але й оточуючим, відноситься до бізнесу творчо, вважаючи, що це не рутина, а мистецтво.
По-друге, він не вважає оточення ледачим та інертним, а точно знає, що люди навкруги  також хочуть максимально реалізувати свій потенціал.

Норми ділової етики передбачають повагу себе і оточення, оскільки кожна людина є особистістю.
Етичний керівник знає про конкуренцію і при цьому готовий співпрацювати, довіряє людям і поважає професіоналізм в усіх його проявах, а також поважає закони не лише державні, але й "неписані" (громадські).

Невід'ємною частиною етики бізнесу є діловий етикет, основу якого становлять певні правила поведінки ділової людини в різних ситуаціях і який досить жорстко регламентує знайомство, вітання і прощання, вираження співчуття, радості або вдячності, а також визначає культуру мовлення, правила ведення бесіди, поведінка на заходах і т.п.


Джен Ягер - соціолог, консультант, тренер, автор безлічі книг і статей. Доктор Джен Ягер допомагає людям, групам і компаніям повною мірою реалізувати свій потенціал через свої динамічні виступи, семінари, консультації, книги і статті.

Джен Ягер є членом Національної асоціації ораторів(National Speakers Association), автором більше двадцяти високошановних і відмічених нагородами книг, а також близько 250 статей в таких виданнях, як New York Times, Redbook, та ін. Вона регулярно цитується в засобах масової інформації(газети New York Times, Wall Street Journal, Self, Dallas Morning News, USA Today і так далі, а також по ТБ).


Її книги були перекладені багатьма мовами,у тому числі іспанською, італійською, французькою, голандською, японською, корейською, китайською і російською.
Доктором Джен Ягер були сформульовані такі правила ділового етикету :

1. Не запізнюватися. На людину, яка запізнюється, не можна покластися, в той же час, прийти вчасно - означає все встигнути.
2. Тримати  язик за зубами, не базікати про угоди, корпоративні секрети і особисте життя колег.
3. Люб'язність і привітність буде належним чином оцінена колегами, клієнтами, замовниками і начальством.
4. Увага до точки зору оточення і його досвіду сприяє професійному зростанню.
5. Кращих результатів можна досягти тільки спільно, тому необхідно підтримувати хороші стосунки в колективі.
6. Грамотне мовлення і писемність демонструють не лише високий рівень освіти і ділові навички, але й повагу до співрозмовника.

До ділового етикету також можна віднести жорстко регламентований стиль ділового одягу(так званий "дрес-код"), без якого у сучасному світі неможливо зробити кар'єру менеджера.



RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email