Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Як стати ідеальним керівником та повести за собою людей?
Важная информация

Для того, щоб Ваші співробітники рухалися лише вперед і розвивалися у потрібному напрямі, варто дізнатися про деякі невід’ємні складові мистецтва управління. Саме про них наша сьогоднішня стаття.

1. Пам’ятайте імена своїх підлеглих і не лише імена. Кожному з них буде приємно отримати подаруночок на день народження чи привітання з професійним святом.
2. Не варто постійно нагадувати своїм підлеглим, що ви все знаєте краще. Формулюйте свої пропозиції в скромній буденній манері. Це значно більшою мірою влаштує вашого підлеглого, і він з охотою візьметься за виконання того чи іншого Вашого доручення.
3. Не варто занадто опікуватися своїми людьми, намагаючись вникнути в кожен нюанс їх роботи - це покладе край їх ініціативі. Досить знати загальну ситуацію, щоб мати можливість оцінювати труднощі підлеглих, допомагати їм і заохочувати їх.
4. Навчіться адекватно реагувати на скарги своїх підлеглих, навчіться вислуховувати їх. Річ у тому, що люди ніколи не бувають повністю задоволеними. Слухати скарги - це частина ціни, яку доводиться платити за лідерство.
5. Будьте керівником, для якого можливо все, - реалізація запропонованої підлеглим ідеї, рішення, пропозиції. Заохочуйте ініціативу.
 6. Якщо є проблеми в роботі або в умовах праці, не ховайтеся у кущі. Навпаки, говоріть підлеглим, що ви пам’ятаєте про проблему і намагаєтеся її вирішити.
7. Варто завжди бути чесним і дотримуватися свого слова.
8. З підлеглими треба радитися та консультуватися при ухваленні багатьох рішень. Так вони відчуватимуть, що є частиною вашої команди і впливають на її роботу.
9. Роз’яснюйте своїм підлеглим справжній стан речей. Люди хочуть знати, що відбувається навколо них, і врешті-решт вони напевно про все дізнаються. Чи не краще їм дізнатися правдиві факти, а не спотворену версію?
10. Якщо ви керівник, це ще не надає вам права тиснути на підлеглих своїм авторитетом і вертіти ними за власним бажанням (просити зробити копію, принести чай і так далі), це не дає вам привілеїв в порушенні загальних правил організації. Ви маєте бути прикладом для наслідування в усьому - поведінці, організації робочого місця і т.д.
11. Завжди підтримуйте підлеглих, якщо вони роблять якийсь крок, інакше нерозумно буде чекати від нього гарних результатів. Ведіть, срямовуйте своїх підлеглих, але не підштовхуйте.
12. Використовуйте фрази на кшталт : “Це дуже важливо”. Це найбільш ефективний спосіб досягти прийняття ваших ідей. Використовуючи такі фрази, ви помітите, що люди уважніше прислухаються до ваших слів. Виражайте свою точку зору, але робіть це м’яко.
13. Якщо хтось гарно виконав роботу -  скажіть про це вголос, щоб усі почули. Хваліть без задньої думки. Але якщо хочете зробити зауваження, не варто критикувати підлеглого публічно, це краще зробити особисто і наодинці.
14. Частенько підлеглі неправильно розуміють ваші завдання. Змусьте їх повторити вимоги своїми словами, а потім перевірте ще раз. Тільки тоді з’являється надія, що усе буде зроблено правильно.
15. “Наш начальник – приємна та доброзичлива людина . Він ніколи не величається і не зазнається. Його двері завжди відчинені. Будь-який працівник може зайти до нього у будь-який час - обговорити проблеми, випустити пар і навіть поговорити про свою дошкульну тещу”. Ось чому він хороший начальник, і його відділ побиває усі можливі рекорди з ефективності.
16. Не погрожуйте, коли не можете досягти результату. Загрози не принесуть користі ні Вам, ні кому-небудь іншому.
17. Навіть на олівці Президента є гумка зі зворотного боку. Усі ми люди і можемо помилятися. Тому не бійтеся зізнаватися у своїх невдачах. Як не дивно, люди переймаються повагою до людини, яка швидко визнає помилки. Це риса великого боса.
18. Якщо ви призначаєте людину начальником над групою людей, працюйте через нього, а не в обхід. Не підривайте його авторитет, роздаючи прямі вказівки його підлеглим, інакше ви дуже швидко підірвете дисципліну і моральний дух.
19. Відпочинок  - це не для нього. Він занадто зайнятий. Що творитися на роботі, коли його там немає? Так думає (і думає неправильно) наш керівник. Відділ повинен працювати як годинник, навіть коли боса немає на місці. Керівник має навчитися делегувати свої повноваження підлеглим.
20. Вмійте опановувати себе. Кілька необережно сказаних неприємних слів можуть назавжди зруйнувати взаємини між людьми, що складалися роками.
21. Підвищіть одну людину, і 20 інших будуть глибоко розчаровані. Вони почнуть запитувати: “А як же я”? “Чому ж мене не призначили на цю вакансію”? “Чим він кращий за мене”? Такою є людська природа. Це трапляється частіше, ніж ви думаєте. Це породжує образу і обурення. Тому необхідно бути впевненим у тому, що всі заявки були розглянуті по справедливості, і обраний саме той, найкращий кандидат.
 22. Не зраджуйте компанію і людей, з якими ви працюєте.



RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email