Карта сайта Написать нам

Присылайте нам отзывы и пожелания

Введите сообщение
Введите ваше имя
Введите ваш email

Рекомендовать другу

Порекомендуйте наш сайт друзьям

Введите имя друга
Введите email друга
Введите ваше имя
Введите сообщение

Войти
Як діяти, коли Ваші підлеглі постійно запізнюються?
Важная информация

1. Штраф
Грошове вирахування, або депреміювання, залишається найпопулярнішим у начальства видом покарання. З одного боку, покарання гривнею - засіб ефективний. Але з іншого боку, тут діятиме суворе правило: ваші підлеглі робитимуть лише те, за що ви їм платите. Тобто якщо хорошим працівником у вашій компанії вважається той, хто приходить вчасно, якщо ви преміюєте або позбавляєте премій саме за це, то працівники, безумовно, не спізнюватимуться. Але і результату показувати не будуть. Так що перш ніж штрафувати, визначтеся: що ви вкладаєте в поняття «Хороший працівник» - той, хто домагається результатів, чи той, хто сидить в офісі з 9.00 до 18.00.

Приклад для наслідування
Якщо керівник власним прикладом показує, о котрій годині потрібно приходити на роботу і о котрій іти, підлеглі починають наслідувати цей графік і з часом такий графік стає свідченням особистої лояльності. «У нас не прийнято йти раніше шефа», - говорять в таких компаніях. Такий підхід - хороший спосіб досягти того, щоб усі співробітники приходили вчасно. Але до результативності роботи ніякого відношення не має.

Контроль
Системи автоматичної фіксації приходу і виходу непогано працюють на режимних об'єктах на зразок банків, де будь-які двері відкриваються тількики персональним ключем і можна легко відстежити не лише час знаходження співробітника на робочому місці, але й усі його пересування по будівлі. Проте застосовувати такі системи всюди не завжди рекомендується - вони дорогі й складні в експлуатації. До того ж назвати їх ефективним засобом контролю не можна: з часу появи таких карток співробітники «пробивають» їх один за одного.

Покарання
Розмова віч-на-віч з підлеглим, що провинився, спрацює тільки тоді, коли підлеглий або поважає начальника, або боїться його. У всіх інших випадках бесіда по душах залишається бесідою по душах - без висновків і результатів. Словами до злісних порушників трудового розпорядку вдається достукатися дуже рідко - вони з розумінням кивають головою, демонструють щире розкаяння, а потім спізнюються знову. Як показує практика, іноді досить ввести правило трьох запізнень в квартал і звільнити  прогульника. Тоді інші почнуть приходити в офіс вчасно.

Дошка «пошани»
У деяких компаніях існіє так звана дошка ганьби - інформаційна дошка, на яку вивішуються списки тих, хто запізнився. Але такий загальний осуд буде ефективним лише тоді, коли сам співробітник вважає свої запізнення проблемою. Інакше дошка ганьби перетвориться на ще один привід для жартів з колегами. До речі, це дуже значима ознака, що дозволяє керівникові компанії визначити мотивацію підлеглих. Якщо середній час запізнень збільшився, це вірна ознака того, що вона знизилася.

Додаткова робота
Керівники не залишають спроб закликати своїх підопічних до дисципліни. Один із способів - фізична дія. З останнім варіантом найпростіше в робочому середовищі - ті, хто запізнився, отримують найважчу і брудну роботу. А в деяких салонах стільникового зв'язку, приміром, вони повинні витирати порох.
Такі доручення мало кому сподобаються, і в працівників з'явиться стимул приходити в офіс чітко за розкладом. Але цей спосіб непридатний до найбільш цінних і професійних працівників. Відправивши кращого аналітика розвозити пошту, ви будете схожі на варвара, який розколює горіхи статуеткою епохи Віродження.



Автор: Новая работа Источник: http://novarobota.ua

RSS лента вакансий

Регион
Сфера деятельности

Рассылка вакансий

Регион
Сфера деятельности
Ваш email
Введите Ваш email